"Zdradliwa Prawda" Rozdział 1

Zobaczywszy nienawiść w jego oczach, nie mogła się powstrzymać. Zero spojrzał na Yuuki, a ta zobaczyła świecące krople w jego oczach. Nie padało. A on nigdy nie płakał. Nie płakał od śmierci Ichiru. Łzy to jedyna strona, od której nie znała go wcześniej. Wiedziała, że to było dla niego ciężkie, jednak miała tą głupią nadzieje, że się opamięta. Yuuki, patrząc na niego, zadawała sobie to samo pytanie : Co on robi? Stoi, w środku ciemnej sali, z Bloody Rose* w ręce. Rido nie wiedział co ma zrobić. Nie wiedział, dlaczego Zero, celuję w niego, po tym wszystkim co dla niego zrobił. Żył przez ten czas, z brakiem świadomości, że to Rido, a nie Yuukimaru wyniósł go z tego domu. Nie wiedział że to Rido uratował mu życie. A teraz chce go zabić. Tak zwyczajnie.
- Życie za życie ! - wykrzyknął Rido
- Z jakiej racji miałbym Cie oszczędzić ?
- Nie wiesz co tam się stało ! Jeśli mnie zabijesz, nigdy sie tego nie dowiesz ! Przez całe życie ludzie wpajali Ci same kłamstwa ! Yuukimaru to małe przestraszone dziecko ! On Cię nie uratował ! Ja to zrobiłem !
- ... . - Zero nie wiedział już co ma myśleć, nie wiedział co jest prawdą a co nie, albo może po prostu się jej  bał.?
- O co wam chodzi ? To byłeś Ty Rido ? Zero. ! Nie rób tego ! Nie jesteś potworem ! Żadną maszyną do zabijania ! Nie zrobiłbyś tego !
- Chcesz się przekonać ? W ogóle mnie nie znasz Yuuki. Ale ja chcę, żebyś to wiedziała ! Ja mogę to zrobić ! Zobaczysz jaki jestem naprawdę ! Yuuki ! Nie chcę Cię okłamywać. Kocham Cię, ale nie możesz mi mówić co mam robić ! To moje życie !
- Zero... ja to wiem. Wiem że w ogóle cie nie znam, wiem że nie moge ci rozkazywać, wiem że to twoje życie i wiem... że mnie kochasz . - powiedziała Yuuki z łzami w oczach
- Yuuki. Wiesz o tym. Ale za chwile może to być nie istotne. Tak jak powiedział Rido. Zasada : życie za życie. On zabił mojego brata. Ja zabiję jego ! Stowarzyszenie zabije mnie. Moje życie wypełnia wola zemsty ! Zżera mnie od środka, jeżeli nie zostanie wypełniona !
- Nie możesz tego zrobić ! Zostawisz mnie ?
- Zero, wiem, że tego nie zrobisz. Jestes za słaby. Zawsze byłeś słabszy ode mnie ! Nie tylko fizycznie, ale i psychiczie. Śmierć Twojego brata zrujnowałą Ci psychikę. A Ty ją wykończysz. W końcu sam się zabijesz. Będzie to dla Ciebie za cięzkie ! Nie udźwigniesz cieżaru swojego nędznego życia ! Zapamiętaj to i schowaj Bloody Rose.
- Damare**!
- Dla nikogo nic nie znaczysz ! Ludzie Cię wykorzystują do własnych celów. A potem porzucają i jeszcze dobijają jak nędznego karalucha chodzącego po podłodze w kuchni. Tylko Zabić, zniszczyć, usunąć z życia. Na zawsze !
- Urusai*** ! Dla mnie znaczy ! On zawsze był przy mnie ! Jest dla mnie jak rodzina . Nie pozwole ci go skrzywdzić ! - z troską powiedziała Yuuki wbiegając przed Zero chęciom ochronienia go - Nie pozwole ci go skrzywdzić ! 
Zero pociągnąwszy za spust, odepchnął ją na bok...

*Bloody Rose - pistolet używany przez Zero w Vampire Knight
**Damare - Zamknij sie !
***Urusai - Zamknij sie !

Anime : Vampire Knight
Ciąg Dalszy Nastąpi
Hokage i Kazekage.



Komentarze

  1. Słodkie :)
    Jak miałbym oceniać to dałbym 10/10
    Pozdrawiam obie panienki :**
    Sławek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. gfsgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  3. sgoeiarghog\vbdjlb

    OdpowiedzUsuń
  4. eiugfkbjan,gvaiujkfsn

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam mniam mnia buraczki

    OdpowiedzUsuń
  6. smacznegosmaczn egosmacznegosmacznegosmaczn egosmacznegosmacznego smacznegosmacznegosmacznegosmaczn ego smaczneg osmacznegosmacznego :*********************** :**

    OdpowiedzUsuń
  7. bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany bakłazany

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe. Chociaż byłoby ciężkie do ogarnięcia dla kogoś kto nie oglądałby tej seri... Ja szczerze mówiąc oglądałam to dość dawno (jakieś dwa lata temu) i już nie mogę troszkę zjarzyć, ale trudno. Bardzo mi się podoba jak oddajecie uczucia postaci. :) Na serio, wychodzi to wam rewelacyjnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to tylko Hokage oglądała Vampire Knight, a Kazekage nie . ; ]

      Usuń
  9. super opowiadanie jak dla mnie 100/100 super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Część 20. Why didn't she tell me ? Shikatema.

Część 10. Why didn't she tell me ? Shikatema.

Część 3. Why didn't she tell me ? Shikatema.